Tuesday 9 August 2011

İmam efendi, özlemek caiz midir?

Özledim, demek bana ar geliyor.
Ne kadar sıkıştırmışsam kendimi köşeye,
o kadar özlüyorum
sevdiceğimi, dostlarımı, annemi...

Bunda bir bencillik yok mu?
Arkan rahattayken iyiydi, bencillik etme,
çek derdini deyip vazgeçiyorum
onlara özlediğimi söylemekten...
Ya sıkıntıda olmasaydın?
Yalançılık yapma, oyunculuk!
Oyunculuk, yalancılık senin dudağında dilinde.

Ama tam o anda, özge canlardan yeki
kalbine düşmüşse sıkıntılının teki
bir pişt dese "nasılsınız?" sen, ben, öteki...
nasıl sevmem ben onu ki?

2 comments:

  1. "Ben ozledum yarumi
    aglasam ayip midur ?"

    not:ingilizce klavyeylen cok guzel karadeniz sivesi yapiliyomus :))

    ReplyDelete
  2. bu arada, soylemeden gecmek zalimlik olur,pek guzel olmus bu nazim.

    not: bazen de sinir bozucu olmuyo degil su klavye!

    ReplyDelete